Sunday 5 August 2012

Masywny naszyjnik z drewna

Witajcie! Dziś pochwalę się, co zrobiłam w tą upalną niedzielę.

O tym naszyjniku myślałam już od dawna. Wiele miesięcy temu wpadł mi w ręce sznur korali. Wielkie drewniane korale w kolorze soczystej czerwieni oraz duże ciemno-brązowe dyski, niczym czekoladki. Postanowiłam, że zrobię z nich coś dla mojej siostry, bo ona lubi dużą biżuterię.
Tak oto dziś powstał ten komplet. Krótki masywny naszyjnik oraz proste kolczyki.

Wyglądają trochę jak Minstrels... :)


Mam nadzieję, że spodoba się właścicielce.


Zostało mi jeszcze tych korali, więc może wykorzystam je przy następnej okazji i zrobię coś dla Sroki.

Tymczasem pozdrawiam w to leniwe niedzielne popołudnie.

Do następnego razu, sroki.
Weronika

2 comments:

  1. muszę ci przyznać że bardzo zazdroszczę Ci umiejętności!!!!!!
    aż nie do uwierzenia że można coś takiego zrobić!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, strasznie mi miło, że Ci się podoba! :)
      Przyznam, że ten projekt skomplikowany nie był, więc jestem pewna, że mogłabyś spróbować. ;)

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Choć spamerzy nie są mile widziani.

Thank you for your comment! :)
Spammers are not welcome, though, sorry!