Tuesday 28 August 2012

Powroty / And I'm back!

Witajcie, sroki!

Dziś przedstawiam Wam kilka par kolczyków, które wyskubałam wczoraj.
Niedawno pokazywałam Wam koraliki, które czekały na swoją kolej, podczas gdy ja czekałam na moje narzędzia. Tak oto powstały te ślicznie błyszczące kolczyki.

Hello, magpies!

Today I wanted to show you a few pairs of earrings I made yesterday.
Recently, I showed you some blue beads I had waiting for their turn whilst I was waiting for my tools to come back.
Well, here are some pretty shiny earrings I made from the beads:


Beczułki błyszczą naprawdę pięknie!

Little sparkling barrels. ;)

Ciemno-fioletowe, ale pod słońce jak fiołki.

They seem to be very dark purple in colour, but actually when worn they're much lighter.

Pastylki, podobnie jak romby powyżej, pod światło są jaśniejsze.

The discs, similar to the ones above, are lighter in colour in the daylight.

Niczym cukierki!

Almost like candies! ;)

To moje ulubione, przecudnie się mienią w słońcu na fioletowo.

These are my favourite. The deep purple is amazing!

A tu wszystkie razem, lepiej widać proporcje.

And here you have all of them together.


Cudnie wyglądają na żywo i pięknie będą się prezentować, jeśli ktoś lubi trochę zabłyszczeć. Proste, ale wydaje mi się, że sroki je polubią? Mam rację czy mam rację? ;)

Wrzucę je do sklepiku niedługo, ale już dziś tam zapraszam, bo odzyskałam moje błyskotki i można już składać zamówienia! :)

Pozdrawiam moje sroki,


They look lovely in reality and will make a great accessory if somebody likes a little sparkle. They're simple yet I'm sure all magpies will ove them. Am I right or am I right? ;]

They'll be available in the shop soon so pop in to have a closer look at www.sroka-online.pl.
Speak soon!

Weronika.

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Choć spamerzy nie są mile widziani.

Thank you for your comment! :)
Spammers are not welcome, though, sorry!