Monday 17 December 2012

Filcowo mi / Felt is all around me

Cześć!!

Czekałam, czekałam i się doczekałam! Miałam dziś wolny poranek i mogłam zająć się czymś przyjemnym... Powyciągałam z szuflady prześliczne półfabrykaty z mojego ostatniego zamówienia z Beads.pl i postanowiłam coś zmajstrować.

W ręce pierwsze wpadły mi arkusze filcowe i podstawy pierścionków. Tak oto powstały bardzo proste, ale bardzo efektowne ozdoby napalcowe. :)

Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia.


Hi!

I've been waiting so long but here it is! I've got a free morning and finally I can do something I really enjoy....I emptied my drawers where I keep my DIY materials and decided to create something.

The first thing I grabbed was felt, then, I found some ring bases... and a few moments later this is what  I made:

Filc, nożyczki, klej, baza do pierścionka, opcjonalnie inne ozdoby (tu: ćwieki) i działamy!!

Felt, scissors, bases for rings, and optionally some other decorations (here: studs) and here we go!!


Projekt jest naprawdę prosty. To był mój pierwszy raz i jestem zadowolona z efektów. Może zrobię więcej takich filcowych ozdób, nie tylko na palec. ;)

Oto prawie już skończone pierścionki 3D z filcu. Muszę im jeszcze podoklejać brzuszki. Co myślicie??



The project is amazingly easy. It was my first time and I'm happy with what I made. Perhaps there'll be more of felt rings...? ;)

And below you can see the finished 3D ring projects. I just need to glue them to the bases. What do you think? Not bad, is it?




Na koniec zrobiłam sobie prezent. Miałam bardzo ciężki tydzień w pracy, więc chciałam się jakoś pocieszyć (zanim znów wpadnę w wir pracy w tym tygodniu). ;)


Then, I decided to give myself a present I made a pair of felt + stud earrings. I had a really busy week at work and wanted to give myself a sort of reward for surviving it. ;)




Pozdrawiam Was ciepło, Sroki!

A! Przypominam, że w sklepiku nadal trwa promocja (25% na cały asortyment mojej biżuterii!). Zapraszam na www.sroka-online.pl!!


Do następnego razu,


Take care, my magpies.
There is still a promo going on in my shop (25% off everything) so pop in and have a look!

Love,


Weronika.



3 comments:

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Choć spamerzy nie są mile widziani.

Thank you for your comment! :)
Spammers are not welcome, though, sorry!