Wednesday 12 September 2012

Zabawa trwa

Witajcie.

Po pierwsze, dziękuję za zainteresowanie moimi siatkami. Nie myślałam, że tak prędko znajdą swoich właścicieli. Została tylko jedna żółciutka. :)
Z pewnością zrobię ich więcej, może jeszcze w tym miesiącu, bo spodobało mi się szycie.

Po drugie, dziękuję za wszystkie zamówienia na Sroce, gdzie jeszcze trwa wyprzedaż mojej biżuterii. Jeszcze trochę do posprzątania zostało, więc nadal zapraszam. :)

A teraz na deser pokażę Wam, co udało mi się uwić wczoraj na konkurs jednego ze sklepików z produktami do tworzenia biżuterii. Jeśli chcecie mi pomóc, zapraszam do ich galerii facebookowej i polubienie mojego zdjęcia. Z góry dziękuję. :)

Przyznam, że miałam problem, co zrobić, jakich materiałów i jakiej techniki użyć. Podumałam, podłubałam i taka oto bransoletka powstała w wyniku kilku godzin pracy. Wydaje mi się, że pięknie wyglądałaby do eleganckiej białej sukni jakiejś panny młodej lub może do prostej małej czarnej. :)

Dajcie znać, co myślicie.

Wiłam, plotłam, sama nie wiedziałam, co z tego urośnie.


Oto efekt końcowy. I jak?


Dodatkowy strzał z innym tłem.


Lekkie zbliżenie na detal.



Ciężko było momentami, bo co niektórzy domagali się mojej uwagi.

Pozdrawiam, sroki moje!

Weronika

7 comments:

  1. Bransoletka prześliczna - prosimy o więcej do sklepiku! Może coś z czarnymi koralikami? a pomagier, jak zwykle, słodki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa (i "pomocnik" też dziękuje). Czarne koraliki? Da się zrobić! A coś konkretnego? :)

      Delete
  2. Mnie się marzy taka konstrukcja z koralikami w stylu tych z bransoletki Luned... tylko czy one nie byłyby za duże - to juz fachowe oko musi ocenić :) sama konstrukcja jest świetna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ach, Luned! Myślę, że dałoby się zrobić. :)

      Delete
  3. Wow jaka piękna! Cudowna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Taki komplement od Ciebie! :) Bo ja oglądam Twoje filmiki i też piękne rzeczy robisz. Pozdrawiam!

      Delete

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Choć spamerzy nie są mile widziani.

Thank you for your comment! :)
Spammers are not welcome, though, sorry!