Friday 21 September 2012

Już za parę chwil, za chwil parę...

Witajcie.

Dziś króciutka notka w stylu ogłoszenia marketingowe. :)

Chciałam przypomnieć, że w sklepie trwa wyprzedaż na zakończenie lata i wszystkie błyskotki można kupić 25% taniej. Zapraszam do buszowania po półkach!

Lato się niestety niebawem kończy, tak więc i wyprzedaż potrwa tylko do niedzieli 23.09 do północy.

Biżuterię wysyłam ekspresowo priorytetem, ale można ją też osobiście odebrać w Lublinie czy Opolu Lubelskim.

Zapraszam do buszowania, a w razie jakichkolwiek pytań co do rzeczy już niedostępnych, to oczywiście proszę o kontakt.


Pozdrawiam cieplutko,
Weronika


PS. A jak macie chwilę i konto na Facebooku, to zapraszam na konkurs. Biorę udział w głosowaniu na najładniejszą bransoletkę. Abym miała szansę wygrać, należy polubić zdjęcie mojej bransoletki, a ja jak uzbieram najwięcej kciuków, to będę mogła wygrać bon na zakupy, a to znaczyłoby więcej pięknej biżu u Sroki. :))

PPS. Wczoraj dostałam porcję strun, co oznacza, że znów będę kręcić muzyczną biżuterię! :D

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Choć spamerzy nie są mile widziani.

Thank you for your comment! :)
Spammers are not welcome, though, sorry!