Wednesday 17 December 2014

Działo się!

Hej, sroki!

Przez ostatnie kilka tygodni nie wyrabiałam na zakrętach. Bycie młodą mamą plus dwie prace to nie lada wyzwanie. Ale z pomocą najbliższych da się! :)
Zaczęło się od wieczoru w Kawiarni "Miłość" w Lublinie. Tak na marginesie, polecam Wam gorąco to miejsce, bo to nie tylko fantastyczni ludzie, ale naprawdę niezwykłe miejsce na mapie Polski.
W Mikołajkowe popołudnie miałam przyjemność poprowadzenia warsztatów tworzenia biżuterii właśnie w Kawiarni. To było bardzo ciekawe spotkanie i chciałabym częściej coś takiego robić. Poniżej mała relacja fotograficzna. :)


Zbieramy siły, są pyszne muffiny Doroty. :P

Tu o tak, potem tak i włala!




Powstały naprawdę piękne sztuki!







Dziewczyny kręcą a ja tu gadu gadu...



Po warsztatach zespół The Undeground Man zgodził się zagrać dla nas koncert. Jeśli ich nie znacie, to polecam z całego serca - ich pozytywna energia wypełniła całą salę (no i może kilka pobliskich ulic).

Kilka dni później w niedzielę odbyła się kolejna odsłona TuTargu.
To był mój debiut handlowy na takim wydarzeniu. I powiem Wam, że było świetnie! Tylu wspaniałych ludzi zaciekawionych moimi tworami, budujących komentarzy mojej pracy. Na pewno tam wrócę!



Z tego miejsca dziękuję wszystkim, którzy przyszli odwiedzić Srokę podczas tych grudniowych wydarzeń. Dziękuję za każde miłe słowo, sugestie a także rozgrzewający termos pysznej owocowej herbaty na TuTargu od Doroty. :) Dziękuję też wszystkim, którzy pomogli mi zorganizować siebie i to wszystko.

Zapraszam na stronę sklepu na zakupy! Cała kolekcja strunowa jest dostępna i czeka na swoich nowych właścicieli. Jak się pospieszycie, to może zdążycie przed świętami?

Pozdrawiam Was, moje sroki i do następnego razu!!

Weronika


Zdj. Dorota Julianna Mościbrodzka oraz G. Davies

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Choć spamerzy nie są mile widziani.

Thank you for your comment! :)
Spammers are not welcome, though, sorry!