Wednesday 4 July 2012

Raz dwa trzy - próba mikrofonu...

Witajcie!

Dałam się namówić i oto jest mój srokowy blog. ;)

Mam nadzieję, że będzie on ciekawym uzupełnieniem sklepu (www.sroka-online.pl). Także pewnie się domyślacie, że zamierzam tu opowiadać o mojej biżuterii; skąd czerpię inspiracje, jak powstają moje błyskotki, a w niektórych przypadkach jak możecie zrobić coś podobnego sami. Blog będzie też często relacją z tego, co dzieje się za kulisami sklepu.

Mam bardzo ambitne plany, dużo chęci i ładunki pozytywnej energii aby się udało.
Zapraszam za kilka dni na mój pierwszy konkretny już wpis.

Pozdrawiam wszystkie sroki!
Weronika

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Choć spamerzy nie są mile widziani.

Thank you for your comment! :)
Spammers are not welcome, though, sorry!