Monday 8 October 2012

Już za parę dni, za dni parę...

Cześć!

Krótka notka aby Was przeprosić, że się nie odzywam. Ale już za parę dni, będę mogła Wam pokazać coś nowego. Kręciłam wczoraj bransoletki ze strun. Marzą mi się takie grube struny basowe. Nie znacie żadnych basistów, którzy mają stare zużyte struny? Chętnie je przygarnę i wykorzystam - mogą zamienić się w piękne bransoletki i pierścionki. :)

Od kilku tygodni, kompletnie nie mam czasu dla mojej kochanej Sroki. Maszyna do szycia też stoi i czeka, aż skończę wszystkie projekty nie-biżuteryjne. Powoli jednak się spod papierów wygrzebuję i obiecuję poprawę. Może za kilka dni wrzucę zdjęcia, co zrobiłam do tej pory (tak w przerwach w pracy, "na kolanie").

Proszę o cierpliwość,
Weronika

No comments:

Post a Comment

Dziękuję za każdy komentarz! :)
Choć spamerzy nie są mile widziani.

Thank you for your comment! :)
Spammers are not welcome, though, sorry!